Subject: FW: Maarja-Magdaleena VK torustike projekt
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Oct 2024 09:37:41 +0300

registreerimiseks

From: Lauri Aim <[email-masked]>
Sent: Monday, October 14, 2024 9:27 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: Maarja-Magdaleena VK torustike projekt

Tere

Olete 19.07.2024 kooskõlastanud  meie poolt koostatud Maarja-Magdaleena küla 
vee- ja kanalisatsioonitorustike projekti kirjaga nr. 7.1-2/24/1799-5.

Ehitustööd on käimas ja paraku pole ehitajal võimalik Tabivere-Uhmardu tee 
11,90 km-l maanteega ristuvaid torustikke kinnisel rajada. Tehti mitu 
katset, aga antud koht olevat nii kivine, et pole võimalik puurida.

Seega paluti teha muudatus, et saaks antud lõigu rajada lahtiselt. Saadan 
kooskõlastamiseks muudatusjoonise torustiku lahtisel meetodil rajamiseks.

Andke teada, kui vaja täiendavaid andmeid.

Tervitustega

Lauri Aim
Projektijuht
Keskkond & Partnerid OÜ
Vasara 50, Tartu
tel. 733 0350
GSM 56 478 957

www.mah <http://www.mah> utid.ee <http://www.mahutid.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.